Dette er uvirkelig!

Det er bare tre måneder siden jeg kom hjem til Norge og fikk feiret jul, nesten kjørt ut med bilen min et par ganger og gått på tryne på isen. Ååå herlige vinter.. det gledes.. Så vi satte oss på flyet for en uke siden og denne gangen gikk turen til Florida! Sol, sommer og ingen snø! 

Nå for et par dager siden kom vi til et hotell vi var på for nøyaktig ett år siden og det bringer frem så mange gode minner! Når vi kom inn døra her begynte jeg nesten å gråte. Leiligheten er helt identisk med den vi hadde sist og jeg løp fra rom til rom og i en eneste stor lykkerus. Du vet når du kjenner det bobler i kroppen? Sånn var det for meg å komme tilbake til dette stedet.

For ett år siden var ting veldig annerledes fra nå. Farfar var syk, vi var på utkikk etter en valp og jeg var veldig usikker på meg selv.

Nå er livet så annerledes..

Jeg har mistet min kjære farfar som til slutt måtte gi etter for kreften. Jeg har endelig funnet ut av hva jeg vil gjøre med livet mitt, noe jeg virkelig ikke visste den gang. Jeg var desperat på søken etter et svar, men det kom aldri. Jeg trodde jeg aldri noen sinne kom til å finne ut hva jeg ønsket å gjøre – helt til jeg nå ett år senere har et klart og tydelig svar. Og det er bare en helt magisk følelse!

Forrige gang vi var her fikk vi ikke nyte leiligheten vi hadde i det hele tatt da vi løp rundt om kring i alle mulige parker, noe som var helt fantastisk! Det var en uke fylt med adrenalin, lykke, nerver, skriking, latter og vondt i beina. Jeg kjenner det bobler enda mer i kroppen bare jeg tenker på den uken. Denne gangen blir det litt roligere og vi kan få slappet av og nyte ferien skikkelig mens vi er her. Nå skal vi straks spise frokost, jeg skal trene, deretter blir det et par timer med jobb før det bærer rett til bassenget og slikke sol resten av dagen. Åååå dette blir sååå deilig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg