Der de beste minnene skapes

/ / Lokal tid – 22:00

Uken i Orlando var helt magisk! Vi fikk endelig kost oss ved bassenget, spiste god mat og jeg fikk trent ute. Noe som jeg by the way fant ut at jeg ikke liker! Trene ute altså..

I tillegg til at vi dro til Universal Studios på torsdag! Ååå fy fader så gøy det var! Jeg elsker berg-og-dal-baner, og klarer vel ikke helt å sette fingeren på hvorfor, men det er virkelig en av de største gledene i livet! Følelsen av å være i fritt fall på denne måten – det er ubeskrivelig!

Nok en overraskelse for min del – søndag kveld bestilte kjæresten billetter til SeaWorld! Ææææ! Lykkerus! Jeg var så rusa på livet den dagen at jeg visste vel ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg på et tidspunkt. Eneste grunnen til at vi dro til SeaWorld for ett år siden var berg-og-dal-banene! Nei, det er faktisk ikke tull en gang! Så derfor ble det en sånn tur igjen! Herregud som jeg koste meg! Jeg kan fortelle mer om dette i et eget innlegg.

Vi har reist fra Florida og det gjorde vondt i sjela å skulle gå ut av den leiligheten med kofferter og se døren bli låst for siste gang.
Men jeg tenker dette er perfekt tidspunkt å mimre tilbake til i fjor da vi var i Florida. For nøyaktig ett år siden da vi gikk inn i leiligheten for første gang, da vi entret inngangen på Universal Studios for første gang, alle de nervepirrende følelsene.. Åååå helt klart mitt happyplace!

Så fremover kommer jeg til å poste noen innlegg med bilder og tanker jeg hadde i fjor på samme tidspunkt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg