7 ting jeg vil gjøre i april

// Lokal Tid: 13:10

Ja, jeg vet.. Vi er på dag 12 i april allerede, men tiden har bare gått så alt for fort, samtidig som jeg ønsker å få sortert tanker.. so here we go uansett..

1. Reise til California. Wops… Er jo der alt… Men jeg setter det opp på lista uansett. Bare fordi jeg kan. Det er så godt å være tilbake i California! Sol, sommer og varme.. Hvem kan noen sinne bli i dårlig humør av det?

2. Få besøk av Malin. Dette blir både rart og veldig koselig! Jeg og kjæresten min har reist til USA en del det siste året, og det har alltid kun vært han jeg kan snakke norsk med her. Ingen venninner eller familiemedlemmer.. Noe som gjør at jeg savner de hjemme enda mer etterhvert som ukene går. Men nå kommer jeg til å få et aldri så lite påfyll i ei uke, og det blir helt supert! Vi har en del vi skal få til på denne uka, som trening, soling, bading, shopping…finne Dunkin Donuts som er Malin sin store obsession..  Hoho, dette blir supert og jeg gleder meg til lørdagen kommer.

3. Få enda mer farge. Jeg har fått farge fra sola på skuldrene, men resten av meg er fremdeles ganske bleik. Det passer perfekt å være i California nå rett før sommeren kommer. Da har jeg endelig et lite forsprang når det kommer til brunfarge. Mamma mobber meg hvert år for at hun er så mye brunere enn meg. Bare vent.. hun kommer til å gjøre det i år også.

4. Delta på et veldig intensivt kurs. Noe ala det samme jeg var med på i desember.. bare enda mer intenst. Jeg kjenner jeg er litt småredd allerede. Jeg var totalt utmattet etter de tre dagene med kurs. Nå er det kun to, men jeg kan love at de to dagene blir enda tøffere enn de tre forrige. Jeg gleder meg og gruer meg helt vanvittig! Litt usikker på hvordan nervene mine kommer til å være kvelden i forveien, men jeg vet allerede nå at det hele kommer til å være verdt det! Alt sammen vil være verdt det!

5. Lese. Det er en bok jeg har hatt såå lyst til å begynne på sååå lenge! Og i løpet av denne måneden skal jeg begynne på den. Om det så er 30.april.. jeg skal starte å lese denne boka i april!

6. Reise hjem til verdens vakreste land. Selv om jeg alltid storkoser meg i California, er det Norge som står høyest i mitt hjerte! Jeg har tilbrakt en del fler år i Norge enn her, så det skulle vel bare mangle! Jeg gleder meg så masse til å se den fine familien min og venner igjen!

7. Feire bursdagen til mormor! Min fantastiske mormor har bursdag 30.april, og det feirer hun hvert år med å samle familien hjemme hos seg. Det er så koselig!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg