9 spørsmål og svar

//Lokal Tid: 14:45

Hva gjør deg glad om dagen? California! Det er seriøst umulig å ikke bli glad av dette stedet! Jeg koser meg så enormt mye her og får en egen ro i kroppen jeg ikke får noe annet sted. Sol og sommer, lyden av havet ved stranda. Jeg bare koser meg så mye her, og skulle ønske det ikke var så uendelig langt hjem!
 

Hva var det siste du spiste? Knekkebrød. Mmm. Jeg var helt i ekstase da vi kom til California og jeg fant en hel hylle med norske ting på matbutikken! Merk forresten at denne hylla var egentlig bare et lite område, og norske ting var kun knekkebrød fra Sigdal. Men fy fader så stas det var! 
 

Hvilken sang hørte du sist…  Inside The Lines – Mike Perry.      Sommerlåt og jeg elsker den! 

Hva er favorittserien akkurat nå… Wentworth! Fy fader som jeg elsker den serien! Den er kun på amerikansk Netflix, så når vi har reist til USA, er det dette vi bruker kvelden på. Setter på en episode med Wentworth.. kanskje to også er det rett i seng. Det blir trist å ikke kunne se dette når jeg kommer hjem. 
 

Hva skal du i helgen? Ååååh! Dette blir en magisk helg! Jeg gleder meg helt vanvittig! Fredag blir det mye kos på stranda og på lørdag reiser vi til San Diego! Herregud så herlig det blir! SAN DIEGO! Det er 2,5 år siden jeg var der sist, og jeg koste meg så mye der. Man forandrer seg mye på den tiden og jeg gleder meg til å se denne byen gjennom mine nåværende øyne. Og spise sushi! 

Hvilken materialistisk ting ønsker du deg om dagen?

1. Et nytt kamera.. objektiv til kameraet.. enda et kamera.. og ny pc… fint at kontoen min ikke lar meg få lov. Haha!

2. Kaffemaskin som lager mocca osv. 

Hvilken ikke-materialistisk ting ønsker du deg om dagen? Bedre engelsk vokabular og bedre selvtillit. 

Nevn 3 ting du savner…

1. Sitte på hesteryggen og galoppere mot hinderet. Kjenne følelsen av å sveve gjennom lufta. Det er virkelig høyest oppe på listen over ting jeg savner! En av de beste følelsene i verden!

2. Familie og venner. Nå har jeg vært i USA i fem uker og jeg storkoser meg såå masse, men jeg kjenner det skal bli helt fantastisk å komme hjem til de jeg er så glad i! Og ikke minst kunne snakke norsk igjen hvor enn jeg går! Men nå er jo Malin her, så det hjelper jo litt. 

3. Treningssenteret. Nå har jeg trent utendørs siden vi kom hit og jeg må virkelig innrømme en ting. Jeg er helt klart personen som liker bedre å trene på treningssenter. Der klarer jeg å ha 100% fokus, jeg får målt nøyaktig hva jeg skal gjøre og hvor hardt jeg har pushet meg selv. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å pushe meg like mye når jeg ikke har apparater tilgjengelig. Kroppen min sier litt for fort at nei takk! Stopp.. jeg vil av. Nå går jeg hjem! På treningssenteret har jeg ikke det problemet. Der koser jeg meg og pusher meg selv til svetten renner alle veier! Jeg digger det, og jeg gleder meg til 30.april! Da jeg skal tilbake på treningsstudioet igjen!
 

2 kommentarer
    1. Kjekt innlegg! Høres ut som du har en veldig bra helg i vente, og kjenner meg utrolig godt igjen i det å ikke få pushet seg nok når man trener utendørs 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg