Jeg er så spent!

//Lokal Tid : 10:22 

Hæppi lørdag! Gjett hvem som klarte å bli solbrent på vei ned til stranda i går… Jess.. ikke bare jeg, men Malin også. Hun er mye mer brent enn hva jeg er. Men jeg kan kun takke det faktum at jeg allerede har vært i USA i en måned, og kroppen min er litt mer vandt til sola.

 

Men åååå! Jeg er såå spent på denne dagen at jeg klarer ikke sitte stille… Jeg fant ut at jeg ikke hadde noen rene sokker å ha på meg på tur, men det går fint.. Jeg stjal noen sorte ankelsokker av Runar. De er faktisk overraskende behagelige og former seg etter foten. Tror jeg skal adoptere de.

 

I dag skal vi til San Diego! Æææ! Jeg har lengtet litt etter San Diego siden vi var der for 2,5 år siden, og nå skal vi faktisk tilbake dit! Og tilbringe en hel dag i denne byen. Hurra meg rundt!

 

Planen i dag er å ta båt inn til Coronado – en veldig fin øy som minner om en liten landsby. Etter noen drinker i sola skal vi tilbake til fastlandet og spise en alt for god sushi-middag. Så blir det så klart lunsj og shopping innimellom slagene. Dette blir bare en fantastisk dag, og den perfekte avslutningen på Malin sitt opphold. Hun reiser hjem i morgen og jeg kan ikke tro at denne uken virkelig har gått så fort.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg