San Diego – Du er magisk

//Lokal Tid : 14:45

Der var uken over og Malin har nå blitt kjørt til flyplassen. Disse dagene har gått så fort og vi har kost oss så masse, selv om jeg har vært opptatt med jobb denne uka og forberedelser til kurs neste uke. I går var vi i San Diego og det var virkelig helt herlig å være tilbake. Etter to timer i bil ankom vi San Diego, parkerte bilen og gikk til Seaport Village. Det er en bitteliten landsby med forskjellig type restauranter fra verden over, gateartister, folk som spiller panfløyte, musikkfestivaler, og i parken ved siden av flyr folk med drager. Det er så koselig der og det er litt vanskelig å gå rundt uten å smile. 
 

 

Etter en lunsj på en gresk restaurant tok vi båten over til Coronado Island, der det også er en tilsvarende liten landsby ved stranda, det er et gammelt hotell med historisk verdi, kjempe fine lange strender vekk fra det mest travle bylivet.

 

 

Når vi hadde kikket litt på denne øya, tok vi Uber tilbake til fastlandet og skiftet klær før vi gikk til restauranten der vi skulle spise middag. Det var her jeg smakte på sushi for første gang for 2,5 år siden, og jeg husker jeg var skikkelig skeptisk, men det viste seg at Hei! Jeg liker sushi! Etter den turen har det blitt noen sushimiddager, så jeg gledet meg til å spise her igjen. Maten var akkurat som jeg husket. Kjempe god!

 

 

Så ja.. alt i alt hadde vi en helt super dag i San Diego. California gir meg faktisk ro i sjela!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg