Jeg er så lykkelig

Denne opplevelsen har gjort så mye med meg og det er bare helt fantastisk å kjenne på alle disse følelsene og tankene. De to siste dagene har jeg vært så nervøs, redd, sint og lei meg. Samtidig som jeg har vært så glad, lettet, motivert, inspirert og… fri. Det er den følelsen jeg kjenner mye på nå. Frihet. Og det er bare helt fantastisk.

Jeg velger å ikke gå så veldig mye inn i detalj på det hele, for jeg vet det ikke er særlig mange som kommer til å forstå. Ingen utenfor dette kan noen sinne forestille seg hvilken verdi dette har for meg som person. Dette har forandret livet mitt og jeg er så utrolig spent på fortsettelsen herfra! For fire måneder siden trodde jeg ikke at jeg turde å delta på dette her. Det er et veldig intenst kurs og du må gjennom ting du virkelig ikke kan se for deg. Ting du ikke tror du kommer til å klare, ting du ikke helt forstår hvorfor. Men fy fader så mye dette har gjort med meg!

For fire måneder siden deltok jeg på mitt første kurs og jeg var så skjelven i hele kroppen i det jeg gikk inn i det rommet. Jeg var sjenert, redd og veldig usikker på meg selv. Hvordan skulle jeg klare dette? Men jeg kom meg gjennom det og tok i mot hver eneste utfordring som ble sendt min vei. Neste mål var det intense kurset, der jeg visste jeg hadde mye å jobbe med før 24-25.april. Nå er det hele over og jeg har nok en gang overrasket meg selv med hvor mye jeg tåler og hva jeg faktisk kan få til. Nok en gang tok jeg i mot alle utfordringer på strak arm.

Men dette er bare begynnelsen. Jeg har nå nye mål å jobbe mot, og jeg ser på de neste 8 månedene med et åpent sinn og med iver og glede. Jeg har så mange følelser og tanker, og det er fremdeles rotete i hodet mitt. Men jeg skal ta meg tid til å få reflektert over hva jeg har vært gjennom. Hva jeg er en del av.

Jeg har fått gode tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk, og det er så godt å kjenne på følelsen av å lykkes selv om jeg har gjort fler ting feil. Jeg vet det er mange som ikke takler konstruktiv kritikk, jeg har selv vært der hvor jeg tok det personlig om noen ga meg kritikk for hva jeg gjorde. Men så lenge det er fortjent og det er for å gjøre deg bedre – du skal ikke ta det som negativt i det hele tatt!

Nå skal jeg ta meg tid til å reflektere over de siste dagene. Bare la alt synke inn. Informasjonen. Tankene. Inntrykkene. Følelsene. Min visjon.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg