Ingenting er som hjemme

// Lokal Tid : 10:30

Jeg kan ikke tro hvor fort tiden har gått! Dagene har flydd av gårde og de seks ukene som jeg trodde skulle vare i evigheter, føltes som dager. Jeg har vært to uker i Florida og fire uker i California. Hvem skulle trodd det? Hvem skulle noen sinne trodd at jeg skulle få oppleve alt dette her? At jeg skulle sitte her som den første.. den eneste..

Det jeg har gruet meg og gledet meg enormt til i fire måneder er nå over og jeg er så klar for fortsettelsen. Jeg er klar for jobben som nå ligger foran meg. 

Nå skal vi reise til flyplassen og komme oss på flyet som skal frakte oss hjem. Åååh, det føles deilig å si. Hjem. Ja, det er kjempe deilig i California og jeg trives så utrolig godt på denne plassen her, men det er ingenting som hjemme. Og jeg kan nesten ikke vente med å komme hjem til mine nærmeste. Det blir helt fantastisk!

Og det blir kjempe deilig å komme seg inn i mine egne treningsrutiner igjen. Som jeg nevnte for noen uker siden.. jeg savner faktisk treningsstudioet. Det er alltid koselig å komme inn der og jeg er inne i min egen boble, noe som er utrolig deilig. Ja, det er slitsomt og jeg hater det. Men det gir meg så mye i hverdagen når det kommer til struktur og humør. Det gir meg motivasjon gjennom dagen. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg