Når planene blir endret

Etter jeg hadde postet innlegget mitt i går ble jeg så sinnsykt daff. Vet ikke om jeg er værsjuk eller noe.. for jeg kan ikke skylde på jetlag lenger. I går var det to uker siden vi kom hjem fra USA, så det har ingenting med turen å gjøre nå lenger. Men det skal sies at denne gangen har jeg vært helt ødelagt etter vi kom hjem. Jeg har ikke sovet ordentlig om nettene, drømt skikkelig rart og våknet en del – ikke uthvilt i det hele tatt! Jeg har endelig fått døgnrytmen på plass og spiser normalt igjen. En periode nå har jeg spist alt for lite, noe som heller ikke hjelper på energien.

Men de siste par dagene har jeg følt meg litt sånn “OFF”. Ikke noe energi. trøtt, daff og bare henger ikke med i hverdagen. Skikkelig frustrerende! Så i går ble det en rolig kveld på meg i senga med Netflix… noe som by the way var ganske deilig! NOT GONNA LIE! Planen var jo egentlig å reise på en fest hos Malin, jeg bare kjente at jeg hadde ikke fått noe særlig ut av det når jeg var i den forment jeg var i. 

I dag er jeg heldigvis litt bedre og prøver nå å planlegge den kommende uka! Det er mye som skjer, og på torsdag er det 17.mai, noe jeg skal feire med pappa og det blir så koselig!

Håper dere får en fin søndag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg