Jeg kan nesten ikke tro det

Jeg hadde laget en liste over hva jeg ønsket å gjøre i sommer. Planene om grilling, sene sommerkvelder, camping, tid med venner og familie lå som en liten film i hodet mitt og jeg gledet meg så vanvittig mye til denne sommeren. Bading, slikking av sol, is, store strender, deilige sommerlåter og fantastiske minner. Mai måneden kom og jeg visste jeg hadde alt dette å se frem til og jeg kunne nesten ikke vente, samtidig som jeg bare ville stoppe tiden for å kunne nyte denne sommeren så mye som mulig! 

Så kom realiteten kalt livet, og jeg har faktisk ikke fått gjort en eneste ting på lista mi. Jeg har ikke vært i Stavern på camping, jeg er drittlei alle sangene på spillelistene mine, jeg har ikke en gang dyppet foten ned i vannet og grill-forbudet var kommet for å bli. Nå står august for tur og sommeren 2018 er snart et vagt minne om alt for mye jobbing, masse trening, noe is og dårlig musikk. 
 

Nå høres jeg ut som verdens mest negative menneske, og sommeren har ikke vært ille, det er bare så trist at jeg ikke har fått gjort noe av det jeg ønsket å gjøre. Neste år skal jeg ha denne listen som en prioritet og jeg skal sørge for å få krysset av på hvert eneste punkt! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg