En perfekt langhelg

Dette har vært helt amazing! Jeg har jobbet så vanvittig mye det siste halvåret og egentlig ikke hatt noe som helst tid til puste! Men nå roer ting seg endelig ned og jeg kan fokusere på det som faktisk er viktig for meg! Fy fader så deilig!

Jeg har vært hos mamma i nesten en uke og det har vært så fantastisk å ha skikkelig kvalitetstid med henne over flere dager! Jeg har til og med sett ferdig to serier denne helgen! Og ja.. jeg startet og avsluttet to serier på èn helg! Det er det ikke alle som kan skryte på seg! Kremt.. skal nevnes at det var seks episoder av begge og kun èn sesong… av begge.

Vi har skravlet og ledd masse, sett på serie, spist god mat og kost oss med godteri! En perfekt langhelg! På lørdag dro vi på butikken for å kjøpe Salmalaks, noe som var umulig å oppdrive noen steder! Vi var i tre forskjellige matbutikker – alle var tomme! Så da måtte vi gå for et annet alternativ som var minst like godt! Aner ikke hva det var, men det hadde samme formen og samme smak, så da er det vel innafor!

Nå er jeg hjemme igjen og klar for å brette opp ermene og ta fatt på enda fler arbeidsdager! Det er så deilig å kunne rømme vekk fra den travle hverdagen litt og bare nye tiden med dine nærmeste. Glemme at du har noe som helst ansvar her i livet.. bare for en liten stund.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg