Disneyland!


 

I går var dagen mine barndomsdrømmer skulle gå i oppfyllelse! Det som ble vist på reklamen før en hver Disney-film og jeg kunne nesten ikke vente til den dagen jeg også skulle få oppleve det! Mikke, Minnie og det store slottet! Disneyland, der drømmer blir virkelighet og verden der ute ikke lenger eksisterer.

Vel, den eksisterte da, for å si det sånn! Mennesker – uansett alder – som tramper meg ned. Jeg ble helt satt ut av hele stedet. Var dette drømmen? Jeg trodde jeg skulle se barn være i like ekstase som det jeg hadde vært da jeg var liten, avslappede mennesker overalt, men nope! Alle var helt ville i blikket og like forvirra som meg over hvor i alle verden man skulle finne neste do. Og hvor går jeg for å kjøpe den isen alle flyr rundt med?

Mikke-ører i alle farger du kan tenke deg, klissvåte mennesker etter tømmer-renna og masse latter og skriking – akkurat slike ting jeg elsker! Jeg koste meg masse og jeg vet 7 år gamle Kathrine hadde vært så stolt av meg akkurat nå! Lite visste jeg den gang at jeg en dag skulle få reise til Disneyland. Og lite visste jeg da hvor skuffet jeg ville blitt over at slottet ikke var å finne noe sted, Mikke gikk ikke rundt i gatene og Donald var på ferie.

Vi var også inne i Snøhvit sin verden, og jeg kan med hånda på hjertet si at hadde jeg gått inn der da jeg var liten – jeg hadde blitt traumatisert for livet! Jeg var så redd for heksa i Snøhvit, og det dukket opp figurer av henne overalt på de skrekkeligste måtene du kan tenke deg som barn! Så for min del så var det vel bra at jeg kun opplevde Disney On Ice. Det var trygt og jeg fikk en tryllestav med stjerne i tuppen, som lyste opp når du viftet med den. Det var den magien jeg trengte!

Til tross for skumle hekser og så hadde vi en kjempe fin da i Disneyland! ❤️

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg