En 17.mai utenom det vanlige

 

 

Jeg visste ikke helt hva som kom til å skje på 17.mai før dagen plutselig var her! Nå har jeg sagt det mange ganger allerede, men tiden går så vanvittig fort! Vi var nettopp i februar, og nå er 17.mai over.. wow.. snart sitter jeg på gamlehjem.

Mens de fleste andre løp rundt i bunad, så hadde jeg på meg treningstøy og gikk til Sørsetra sammen med pappa og co. Vi spiste vaffel og koste oss i sola før det var på tide å gå tilbake igjen. På kvelden var det grilling og bløtkake som var helt insane god! Nå er jeg mer en sjokolade-person når det kommer til både godteri og kaker, men bløtkake med noe vanilje-greier inni – yummy!

 

Jeg elsker bunaden min, og føler meg virkelig aldri så fin, som når jeg har på meg bunad! Så jeg ble litt trist over at jeg ikke kunne bruke den i år, men neste år skal den på uansett hva!

Jeg hadde værtfall en veldig koselig dag, med god mat og fine mennesker!🖤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg