En bedre hverdag

Jeg har nå fått skreddersydd et kostholdsprogram og treningsprogram som jeg skal følge fremover, og gjett om jeg koser meg! Jeg har trent i to år uten noe særlig mål og mening, og har ikke fått noen resultater. Jeg la om spisevanene mine og fikk et sunt og variert kosthold, noe jeg virkelig trivdes med! Men fremdeles var ikke disse endringene nok for kroppen min. Jeg har trent til den store gullmedalje og kun holdt meg til sunn mat, uten resultater på verken trening, energinivå, eller utseende. Wow! Virker som fettet på kroppen er like seig og sta som det jeg er.

 

 

Derfor forstod jeg at jeg gjorde noe feil. Jeg sitter ikke inne med alle svarene, og jeg trenger hjelp! Jeg har vært hos ernæringsfysiolog, snakket med PT´er,i tillegg til å lese meg opp på nett, men jeg har ikke blitt noe klokere på det hele. Jeg har ligget i kaloriunderskudd hele tiden, uten noen bedring. Jeg har spist lite og ofte, men fortsatt vært sulten.

Nå har jeg fått min egen coach som skal hjelpe meg å nå målene mine, og jeg er super-excited for at vi endelig er i gang! Dette er noe jeg har ønsket å gjøre i halvannet år, og nå har jeg endelig begynt på denne reisen! Reisen mot resultatene jeg har ønsket hele livet mitt! Jeg har aldri vært fornøyd med kroppen min og aldri vært særlig sterk fysisk, men nå er jeg endelig på riktig vei!

Det har bare gått et par dager, men jeg kjenner at maten jeg spiser nå, gir en helt annen effekt på kroppen min. Jeg føler meg ikke nedstemt og slapp, hodet mitt er mer våken, jeg føler meg ikke oppblåst og jeg har ikke kjent på at jeg er sulten i det hele tatt! Jeg spiser mye mer mat enn jeg har gjort tidligere, men jeg spiser riktig! Riktig mengde og riktige næringsstoffer i forhold til hva jeg trenger.

Jeg trener riktig med tanke på hvilke mål jeg har. Og blir mye mer sliten på trening! Jeg er så klar for å se hva jeg kan få til de neste månedene!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg