Hvordan går det med denna dietten din a?

Når folk spør meg i vantro ”Ja, hvordan går det med denna dietten din a?” Må jeg le litt.

Jeg har ALDRI gått på diett og aldri hatt noe interesse av det, da jeg brenner alt for sterkt for et normalt, sunt kosthold❤️

Jeg personlig har ikke ønske om å spise kun torsk og brokkoli. Jeg personlig ønsker ikke å faste og konstant være sulten. Ei heller å gå på en strikt diett.

 

Jeg ler fordi dette er hvordan de fleste nå tror jeg opererer i hverdagen, mens jeg faktisk spiser mye mer mat enn jeg noen sinne har gjort. Jeg spiser så mye deilig mat hver eneste dag. Jeg prøver nye oppskrifter og får nye smaksopplevelser hele tiden!

Jeg merker allerede stor forskjell på hvordan hodet mitt jobber gjennom dagen. Det er lettere å fokusere og jeg er ikke konstant tappet for energi!

 

Jeg spiser mat som hjelper meg i hverdagen. Mat er bensin for kroppen, og endelig får kroppen min den bensinen den trenger!

Jeg gleder meg virkelig til å se hvilken virkning dette vil ha på alle områder, og jeg tar én seier av gangen! 💪🏼❤️🤩

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg