Mai skal bli så bra!

Det er så deilig å være hjemme! Ikke misforstå meg – jeg koste meg masse i California. Men jeg er veldig hjemmekjær og blir vel egentlig litt stressa av å være så langt borte hjemmefra i så lang tid. Det å ikke kunne være med verken venner eller familie i seks uker er så rart, trist og … ensomt. Ja, jeg snakker med dem på telefonen og skriver meldinger daglig, men det er ikke på langt nær det samme.

Nå skal jeg nyte et par dager hos mamma, før det er på tide å komme seg hjem og møte venninner på lørdag, etterfulgt av min egen hverdag med gode rutiner, mye trening og jobbing! Herregud, vi er i mai, dere! Hvor sykt er ikke det? Jeg forstår virkelig ikke hvor tiden blir av! Var det ikke nettopp julaften?

Jeg tror faktisk mai er i ferd med å bli min favoritt-måned. Jeg har alltid sagt at det er juli som er min favoritt, men vet du hva! Hvor fantastisk er det ikke å vite at man har absolutt hele sommeren foran seg? Trærne er grønnere, lufta blir friskere og vepsen våkner til live så jeg kan løpe rundt i full panikk og legge meg ned i fosterstilling inne på badet. Livet er herlig på denne tiden av året!

Jeg forandrer herved min “statement”!

Mai ER min favoritt-måned!

 

THIS IS GONNA BE A GOOD MONTH 🍀

 

.. Planlegge sommeren. Denne sommeren skal jeg få gjort alle de tingene jeg sier jeg skal, men som jeg aldri gjør. Utnytte sommeren til det fulle og virkelig nyte livet og alt disse herlige månedene har å by på!

 

.. Få unna en aldri så liten sommer-rengjøring! Jeg har allerede kommet halvveis, så dette skal jeg få til i løpet av de neste dagene.

 

.. Bestille frisørtime. Det skal bli deilig å bli kvitt etterveksten jeg har gått med i noe som føles som en evighet. Det er fem måneder siden jeg farget håret mitt.. bare la det synke inn.

 

.. Sette opp en ordentlig matplan. Det skal bli deilig å vite nøyaktig hva jeg skal spise hver dag, istedenfor å stå en halvtime og fundere på hva jeg skal putte i den steikepanna.

 

.. Pushe meg selv så mye hardere på trening! Jeg har vært “stuck in a rut” i så alt for lang tid,  og er nå klar for å klatre opp igjen og jobbe så hardt jeg kan! Jeg har så mange treningsmål jeg ønsker å oppnå, så nå er det slutt på å ikke få resultater til tross for mye trening. Nå skal jeg oppnå hvert eneste mål! 

 

.. Så er det denne 17.mai dagen da. Foreløpig har jeg ikke planlagt noe som helst og det er egentlig helt greit. Vi får se når det nærmer seg om det skjer noe den dagen, eller om jeg skal tilbringe dagen på sofaen med Netflix og is. Det frister veldig nå når jeg skriver det, så vi får se.

 

.. Fortsette å ha fokus på de tingene jeg brenner for! De tingene som gir meg glede og energi i hverdagen! Dette er så viktig for min trivsel at jeg får virkelig ikke sagt det nok! Jeg tror det er mange som kan kjenne seg igjen i at du setter deg selv i siste rekke i en travel hverdag. Det er virkelig noe vi alle må slutte med!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg