Siste gang…

God morgen, fine mennesker! Det vil si god natt for min del, da klokka er 23 her akkurat nå og jeg burde lagt meg for en time siden. Yei.

Jeg håper dere har hatt en superfin påske og kost dere masse i påskesola med masse godteri!

Dere vet jeg elsker lister! Lister er seriøst livet! Og selvfølgelig sånne små “fill in the blanks” innlegg, så jeg tenker dette er et perfekt tidspunkt med et sånt innlegg.

Leggo!

 

Sist gang jeg…

 

 

Løy om noe: Jeg er en veldig ærlig person og kan faktisk ikke huske sist jeg løy om noe. I 2012 kanskje?

 

Ble starstrucked: Kan faktisk ikke huske å ha blitt starstrucked.. jeg har et så spennende liv..

 

Jeg var sint: Når du er sammen med en som ikke gidder å stå opp til de 40 første alarmene sine, som ringer fra klokka 05:00 til 09:13, så blir du litt sint hver dag.

 

Sist gang jeg var redd: Hver gang jeg setter meg ned i et flysete. Aldri likt å fly! Så en hver reise er et mareritt for min del..

 

Siste googlesøk: Calm Music

 

Jeg gråt: I går. Lenge siden jeg har hulket så tårene har sprutet, sånn som i går! Fy fader! Jeg var så lei meg og så heartbroken! Jeg ristet og gråt non stop i en halvtime og kunne ikke forstå hvordan jeg skulle klare å takle denne sorgen.

Jeg er på sesong 11 i Grey´s Anatomy og den ene episoden knuste hjertet mitt!

Hvordan skal jeg noen sinne overleve å miste de som står meg nærmest, når jeg blir SÅ påvirka av en serie?!

Bildet jeg likte på Instagram: @nekterjuicebar med bilde av forskjellige fargede juicer.

 

Siste SMS: “Reiser fra Hønefoss nå❤️” til mormor.

 

Siste TV-program jeg så: Supernatural

 

Jeg ble skuffet: Små skuffelser hver dag.

 

Fikk til et mål jeg hadde satt meg: Det nådde jeg i dag! Når vi kom til USA bestemte jeg meg for å trene hver eneste dag mens vi var her. Og guess what – jeg har trent hver eneste dag under hele oppholdet. Så jeg er skikkelig fornøyd med egen innsats!

 

Personen jeg snakket med på telefonen: Mamma ❤️

 

Hadde kjærlighetssorg: På videregående. Vondeste og jævligste jeg noen sinne har opplevd!

 

Sist gang jeg ble sjekket opp: Nei du, det var en så stor sensasjon at jeg skreiv det ned i kalenderen min her.. skal vi se…

 

Håper alle skjønte at det var tull. Jeg hakke peiling! Det viser hvor ofte jeg blir sjekka opp, sant?

 

Ha en super onsdag! Nå skal jeg sove! Hoho! Natta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg