Viser seg at jeg ikke er så ille likevel!

Det har tatt litt tid å komme seg inn i den nye hverdagen, men nå har jeg endelig fått bedre rutiner på det hele. De første dagene satt jeg der plutselig med fire måltider som måtte spises i løpet av de siste fire timene på kvelden. Nå planlegger jeg hva jeg skal spise på forhånd, også går det hele av seg selv.

Jeg har aldri likt å lage mat! Interessen har rett og slett aldri vært der, men når jeg først har laget noe, så har det vært veldig godt. Så jeg har tenkt at det har vært flaks de få gangene jeg faktisk har svingt meg rundt på kjøkkenet.

Men etter jeg begynte på denne kostholdsplanen så har jeg faktisk fått en større interesse for matlaging! Jeg koser meg mer med hele prosessen. Alt fra planlegging av selve retten, til alle stegene som kreves på kjøkkenet. Jeg har laget så mye god mat de siste ukene, og det beste er – dette er bare begynnelsen!

  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg