Mine svake sider

//Lokal Tid: 08:00

Gårsdagen gikk til å traske rundt på kjøpesenteret her i Dana Point. Jeg og har aldri vært noe særlig glad i å shoppe, men jeg vet at er det noe Malin alltid har elsket høyere enn donuts, så er det shopping! Så vi dro på et stort shoppingsenter der hun kunne være okkupert i fler timer og vi koste oss veldig masse! Vi tok en lunsj på Paradise Bakeri & Cafè, etterfulgt av kaffe på Starbucks. Tenkte jeg skulle være litt vågal i går og prøve noe annet enn jeg vanligvis pleier – etter første slurk – Already Regret My Desision! 

Ice Coffee with Caramel.. Nope.. Ikke som hjemme i det hele tatt! Bedre lykke neste gang, Kathrine.

Vi var gjennom fler butikker og prøvde en haug med klær. Tror du noen av klærne falt i smak og ble med meg hjem? Nei.

Vi var på senteret i fire timer og vet du hva jeg fant? Jeg er nå den heldige eier av verdens beste dyftlys! Holy Shit! Åja.. Fire timer på et stort kjøpesenter.. og hva kommer jeg ut med? Jo.. et duftlys.. hva hadde du forventet?

Jeg var innom Bath & Body Works forrige gang jeg var i USA, men gikk tydeligvis til feil avdeling for å sniffe på lys. Denne gangen luktet nemlig alle helt himmelsk og jeg kunne gå og ruse meg på duftlys i fred. 

Funfact – jeg er skikkelig svak for duftlys som lukter manneparfyme. Merkelig, men sant. Jeg endte ikke opp med å kjøpe den da, selv om det var veldig fristende! Har allerede sånn ca to stk hjemme. Så denne runden ble det et duftlys som luktet… wait for it… Peach…. åå fy fader! Som om jeg ikke var rusa nok på livet, og nå har jeg dette lyset i tillegg! Happiness!

 

#california #shopping #USA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg