My Fucked Up / Fired Up

// Lokal Tid : 10:45

Jeg vil begynne med dette på bloggen min da jeg liker å se tilbake på uken som har gått og reflektere over forskjellige hendelser. Men jeg vil ha en annen vri enn hva alle andre har, da den er ganske oppbrukt, i tillegg til at livet mitt er bare ikke så jævlig spennende at jeg har så store ting å dele om hverdagen min hele tiden. Så fremover vil jeg poste innlegg med min Fucked Up / Fired Up, dere vil fort forstå konseptet.

 

– FUCKED UP –

Når bølgene skyller inn mot land. Det er da du så gjerne ønsker å nyte det vakre synet av bølger som slår mot sanden, solnedgangen med verdens vakreste farger, lukke øynene og nyte lyden av skummet som bruser like ved føttene dine. Helt til du kjenner en bølge ta fatt i deg og du har saltvann og sand oppover hele ryggen, selv nedi trusa. Det var en kald og fuktig affære, men vi kunne ikke annet enn å le av det hele der vi fortsatte livet videre med fullt av saltvann i skoene. “Skuikk skuikk skuikk” Det er da jeg våkner opp… jeg liker jo ikke strender som dette en gang. Lukten av saltvann, tang og tare som skyller opp på stranden og håret mitt er ikke så begeistret det heller. Denne bølgen ga håret mitt en real vask, noe som gjorde at jeg hoppet rett i dusjen når vi kom tilbake fra stranda. Note To Self.. – Skal du først gå så nærme kanten, hold øye med bølgene hele tiden.

 

– FIRED UP –

Malin kom på besøk på lørdag! Det er fortsatt litt uvirkelig at jeg har enda et menneske jeg kan snakke norsk med her i det store utland! Vi har allerede kost oss så masse, og ser frem til late dager på stranda. Det er fremdeles vår her, derfor er det ikke sommervarmt enda. Eller.. la meg omformulere det litt.. Nå er det en god norsk sommer.

Du vet – deilig og varmt i sola, men i skyggen bør du ha på deg jakke. Mens California-sommer er det vi kaller en SKIKKELIG god sommerdag i Norge.. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg