Under en uke igjen!

// Lokal Tid : 10:30

I går gikk hele dagen bort til jobb. Selv om jeg er i California så har jeg en god del jeg må få gjort hver dag. Enkelte dager er verre enn andre dager, og sånn visste jeg det kom til å bli nå like før kurs neste uke. Tenk det! Det er bare seks dager igjen til jeg skal på kurs! SEKS DAGER! Jeg gruer meg og gleder meg noe helt vanvittig! Jeg vet jeg kommer til å lære så uendelig mye mer enn jeg allerede kan – både om selve teknikken og om meg selv.

Jeg elsker den reisen jeg er på. Det er ekstremt krevende, men jeg vet det vil være verdt det. Bare på disse fire månedene har det gitt meg så mye verdi og jeg gleder meg til å vokse enda mer dette året. 

Nå skal vi reise til Laguna Beach på shoppingtur. Gleder meg til å gå ved stranda der nede igjen! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg