Grillet vannmelon

// Lokal Tid: 10:30

På onsdagkveld gikk vi ned til byen i Dana Point der vi har spist middag tidligere, men denne gangen skulle vi prøve et nytt sted. Vi visste ikke om det var bra eller ikke, men det var jo verdt et forsøk.. og fy fader så god mat de hadde der! Vi spiste sushi, etterfulgt av kylling fylt med soppstuing… soppstuing er seriøst noe av det beste jeg vet! Veldig sær favorittrett egentlig, men guuud det er så deilig!

De hadde til og med grillet vannmelon, noe jeg ikke har spist på siden vi var i Santa Barbara for 2,5 år siden. Det var også første gangen jeg smakte på det. Det høres jo ikke noe godt ut. Grilla vannmelon.. hvem kom på det liksom? Men joda.. det var faktisk kjempe godt! Og når vi så det på menyen her måtte vi nesten teste det ut. Dessverre var den ikke like god som den i Santa Barbara, da den ikke hadde ligget lenge nok på grillen. Men det går fint, det var god uansett.

Så alt i alt var maten veldig bra der, så det blir nok ikke siste gangen vi reiser dit!

Nå gleder jeg meg virkelig til en hel dag ute i sola! I går våknet vi til masse regn og en ikke så veldig varm leilighet. Ikke særlig koselig. Men i dag skinner sola og jeg og Malin er klare for å reise til stranda! Det blir så deilig å slappe av og slikke sol i noen timer før vi reiser inn til Dana Point for å ta en kaffe, gå i parken og bare nyte alt denne byen har å by på! ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg