My Fucked Up / Fired Up #3

Ja! Jeg er hjemme og alt er fint!

Det var bare litt av et sjokk å lande hjemme i Norge. Mye som skulle gjøres på veldig kort tid og jeg fikk egentlig ikke særlig tid til å tenke.

Nå er det en uke siden vi kom hjem allerede og det føles så fantastisk! Igjen – jeg har blitt veldig glad i California, men jeg trives så godt hjemme. Alltid vært veldig hjemmekjær og da er det så rart å være borte så lenge. 

Så jeg tror vel det er denne ukas fucked up/fired up. Veldig mye å gjøre og deilig å være hjemme. Men jeg fikk jo ikke tatt fucked up/fired up for forrige uke, så her kommer den! To fluer i en smekk! Jeg elsker å være effektiv!

 

FUCKED UP

At kurset er over. Det jeg hadde gruet meg til så lenge, jobbet så hardt mot og gledet meg vanvittig mye til… var så alt for brått over! Det varte i 12 timer begge dagene, men det føltes virkelig ikke sånn! Ikke for meg. Jeg vet det var veldig mange i det rommet som var lei av trapper og lei av å sitte stille, men jeg elsket hvert eneste sekund av disse dagene. Når det da brått var ferdig forstod jeg ingenting! Jammen! Jeg vil lære mer!

 

FIRED UP 

Det er vel liten tvil om hva min fired up, er! Kurset jeg deltok på tirsdag og onsdag forrige uke var helt magisk og det gjør virkelig noe med meg! Jeg føler meg som en helt annen person etter kun disse få dagene. Det er det mest intensive kurset jeg noen sinne kan forestille meg, men det er helt klart verdt det! Jeg ble fylt med ny energi, fler mål og en enda klarere vei for hva jeg skal gjøre fremover. Jeg er så supergira for dette her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg