En Ny Begynnelse

Dette var noe jeg skrev dagen etter kurset i USA var ferdig.

Jeg har gledet meg og gruet meg så lenge til dette eventet, og nå sitter jeg her med tårer i øynene. Det er over. Jeg er så utmattet etter de siste dagene. Jeg er fylt med så mange følelser og jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal få dem ut med ord. Jeg er så uendelig takknemlig for alt jeg får oppleve, alt jeg lærer og hvor mye jeg vokser!  

Spennende ting venter meg. Det kommer til å bli mer utfordrende enn noe annet jeg har opplevd tidligere, men jeg er villig til å gi alt for å nå dit jeg er ment til å være – For å bli den personen jeg er ment til å være.

Det kommer til å være hardt, det kommer til å ta tid, men jeg er klar for å ta en hver utfordring som venter meg!

Mange store ting kan skje der du minst venter det. Jeg er så glad for å være en del av noe så mye større!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg