Min 17.mai-feiring

 

De siste par årene har jeg egentlig ikke gjort noe spesielt på 17.mai, og det har egentlig vært helt greit. Men i år tok jeg endelig på meg bunaden min, som jeg elsker, og var klar for en fin dag med masse sol og veivende flagg! Jeg var på shampagnefrokost hos Malin og Teun, noe som var veldig koselig! Vi koste oss med eggerøre, spekemat og makroner! Jeg har faktisk aldri smakt makroner før nå! Grunnen er vel rett og slett fordi jeg har alltid trodd at makroner er tørre, sånn som kjeks.. med en seig masse inni… så det har liksom ikke fristet noe særlig. Men der tok jeg feil! De var porøse på utsiden og myke inni! Mmmm! Får vann i munnen av å tenke på det! 

 

Senere på dagen spiste jeg middag med den fine familien min – pappa, Sissel, Ingrid og Ivar, og et vennepar som jeg har kjent fra jeg var bitteliten. Det var kjempekoselig, og dagen ble avsluttet med kake, godteri og koseklær! Mmm! 

 

 

 

 

Håper dere alle hadde en super 17.mai! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg