My Fucked Up / Fired Up #4

FUCKED UP

Forrige uke var egentlig ganske rotete. Jeg har ikke peiling på hva jeg gjorde når. Hva som skjedde de forskjellige dagene har bare forlatt minnebrikken i hodet mitt. Jeg har et visst antall dager jeg trener i løpet av en uke, men jeg har ikke oversikt over om jeg trente to ganger, eller fem om jeg skal være helt ærlig. Det er egentlig en ganske ekkel følelse. Nesten som om noen andre har levd livet ditt for deg i en uke, kroppen din har liksom bare vært med. Nå høres jeg helt gal ut, så nå hopper jeg over til neste punk! Hoho!

 

FIRED UP 

Det må uten tvil være 17.mai! Jeg er ikke den som blir helt psykopat når det kommer til alt som skal ordnes før nasjonaldagen, og kan sitte hjemme i pysj og bare kose meg med noen jeg er glad i. Men i år var jeg både på shampagnefrokost for første gang, jeg fikk ha på meg bunaden min og jeg fikk vært med familien min. Perfekt dag i perfekt vær til å ha på seg bunad! Ikke for varmt, ikke for kaldt. Nei.. dagen var bare kjempe fin!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg