Fortsatt brisen

Jeg føler meg seriøst full enda, og jeg drakk kun èn drink på lørdag. Men det kan sammenliknes med å to dager senere fremdeles være på en stigende rus, og jeg er overbevist om at hvis noen tar promilletest på meg nå, så har jeg ikke lov til å kjøre bil. Så jeg safer og går til jobben i dag. Neida, det er bare jetlagen som sitter helt vanvittig akkurat nå. Jeg hater denne følelsen! Og jeg hater å være så trøtt men ikke klare å sove ordentlig fordi det er midt på dagen når jeg forsøker å sove. California er 9 timer bak Norge, så det er ikke rart hodet og kroppen min er helt på bærtur nå. 

I går presterte jeg jo å sovne på sofaen et par timer, i tillegg til å våkne i natt ca tre ganger av mareritt. Mareritt som var så sterke at jeg var skikkelig andpusten da jeg våknet. Jeg hater sånne netter! Jeg hater å reise! Selve turen er alltid en eneste stor fryd, men reisedagen tar alltid knekken på meg, og den helsikes jetlagen i etterkant. Hrmf.. jeg orker jo ingenting! 

Men i dag skal bli en bra dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg